Unterschied zwischen Judentum und Christentum

Pasciii

Neues Mitglied
Heeey

Ich bruche dringend hilf... Für d'Schuel muess ich d'Unterschied vom Christentum zum Judentum usefinde... Abr ich han kein Plan wo ich sueche söll...... :help:

War u lieb, wenn mir öper gueti Infos gäh chönti.....

Merci <3 Pasciii :winke:
 
Naja z.B. glaubet sie a Jesus. Sie hend ä Bibel. Sie bettet inere Chile...
Oh, d'Jude bettet inere Synagoge...:autsch:
Scho mal ein Unterschied:)

Oh und d'Jude hend glaubs d'Tora als heiligs Buech... Oder?
 
Und was steht in den heiligen Büchern? Ganz was anderes, oder doch nicht?

Und wie ist das Christentum entstanden und wo kommt es her?
 
Merci

Da dänk ich mal drüber nah...

ich han grad vorher glässe, dass es ide Schwiiz jüdische Friedhöfe git... Was isch dä Unterschied zwüschet dä christliche und dä jüdische Friedhöf..?

(Villicht hettet ihr ja ä nützlichi Internetsiite wo ich mich gnauer drüber informiere chan..?):fs:
 
Merci

Da dänk ich mal drüber nah...

ich han grad vorher glässe, dass es ide Schwiiz jüdische Friedhöfe git... Was isch dä Unterschied zwüschet dä christliche und dä jüdische Friedhöf..?

(Villicht hettet ihr ja ä nützlichi Internetsiite wo ich mich gnauer drüber informiere chan..?):fs:

Hallo Pasciii

Es wäre nett wenn du hier nicht im Dialekt schreiben würdest. Es ist hier ein Deutschesforum und kein Schweizerdeutschesforum. Es verstehen vielleicht nicht alle unser Dialekt. Wir lernen in der Schule auch in der Schriftsprache zu schreiben und die solltest du hier anwenden.

Wenn du dich für die Juden in der Schweiz interessierst und du in der Nähe von Ehrendigen wohnst (ist auch gut mit dem ÖV zu erreichen), dann empfehle ich dir das:

Jüdischer Kulturweg Endingen Lengnau
 
Zurück
Oben