Transkribieren

Guten Nachmittag,

Ich habe hier ein Foto gefunden und wollte beginnen, es zu transkribieren, jedoch weiß ich nicht wo beginnen. Könnt ihr mir dabei helfen?
tra-page-001.jpg
 
Ich kann leider auch nicht alles auf Anhieb entziffern:

Ich Jacob Kolb, Bekenne offenlich für mich vnd all mein erben. Das mich der
hochgeborn fürst graf Heinreich Graf ze Görtz vnd ze Tyrol etc, mein genädiger Herr
vmb mein sold, dinst vnd scheden, von aller vergangen tzeit, so ich sein diener gewesen
pin, vntz auf diesen hewttigen tag von datum ditzs brieues, schon, vnd gäntzlich
ausgerichtet hat, also hab ich gelobt, vnd gelob auch mit disem Brief, dem [???] meine
[???], vnd allen seinen erben, das ich, noch mein erben, noch nyemand von meine [???]
zu Im, noch yemand der sein diener vnd vndertanen samb dieselben, meine dinste,
scheden chainerlay ansprach zuspruch, noch vordrung haben sullen, noch wellen
in chainer weyse bey meinen trewen Vnd des ze Vrchund gib ich Jm, dem benan[?]
meinem Herren[?], den [???] brief, besigelten mit des Edeln vnd weysen
Hannsen Gerloths von Pillichgretz aufgedrukchtem Insigel, der das durch
meiner fleissigen bette willen auf den brieff gedenkcht hat. Jm, samd allen
seinen erben anschaden, darum der ich mich verbindt[?] bey mein trewen als
das stett vnd vnzerbrochen zchaben. als oben begriffen ist Geben ze Lientzs
am Phintztag nach Sannd vlreichs tag. Anno D[om]ini [???]
 
Zurück
Oben